09122598634
مراحل نصب درب ضد سرقت به همراه معرفی نصاب و هزینه

مراحل نصب درب ضد سرقت به همراه معرفی نصاب و هزینه

  • 1399/06/19
  • 0
  • 3617

یکی از بیشترین خواسته های علاقه مندان در حوزه درب ضد سرقت، آموزش نصب آن است. در این مقاله قصد داریم تا به طور جامع آموزش مراحل نصب را بیان کنیم. هزینه نصب درب ضد سرقت بسته به نوع درب و امکانات و مشخصات محل نصب متغییر می باشد. نصاب درب ضد سرقت بسته به اینکه آیا در هنگام نصب درب نیاز به تخریب است یا خیر هزینه را به شما اعلام خواهد نمود.

امروزه ایمن ترین راه برای حفظ امنیت خانه ها استفاده از درب ضد سرقت و نصب آن بر روی درب است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دلیل محبوبیت درب های ضد سرقت این است که در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن می باشند.هم چنین درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که عایق گرما ، سرما، رطوبت و صدا نیز هستند.

نکته : 

لازم به ذکر است که قبل از نصب درب ضد سرقت اگر قصد ساختن چارچوب آن را دارید از پروفیل ۴در۱۰ یا ۴در۸ استفاده کنید تا مقاومت خوبی برای نگه داشتن درب و اتصالات را داشته باشد. همچنین ابعاد داخلی چارچوب باید یک سانتی متر از طرفین درب بزرگ تر باشد.

سایز فریم های درب ضد سرقت را چگونه انتخاب کنیم؟

سایز فریم درب ضد سرقت

ابتدا سایز درب ضد سرقت خود را انتخاب کرده بعد اقدام به ساخت فریم میکنیم.فریم به دو صورت قوطی ۸۰*۴۰ یا ۱۰۰*۴۰ ساخته می شود که  یک سانت بیشتراز سایز درب، طول و عرض باید باد خور داشته باشد تا درب داخل فریم جا بگیرد.

 فریم به سمت راه پله باید نصب شود و هر ۴ سانت قوطی دیده شود وگرنه درب به دیوار پاگرد گیر می کند. جلوی دربها همیشه از پشت درب بزرگتر می باشد و به اصطلاح قاب چهار چوب است اگر پشت تا پشت درب به اندازه ۲۱۰*۱۰۵ هست جلوی درب باید ۲۱۳*۱۱۰ باشد. ابعاد درب ضد سرقت متفاوت  است و بسته به محل مورد نظر باید درب با ابعاد متناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

همچنین می توانید بهترین مدل های قفل دیجیتال درب ضد سرقت را بر روی درب های تولیدی دربیران نصب نمایید.

روش های نصب درب ضد سرقت چیست؟

روش های نصب درب های ضد سرقت

دو روش برای نصب درب ضد سرقت وجود دارد:

  1. در حین عملیات نصب می توان چهار چوب درب ضد سرقت را بصورت جداگانه نصب نمود در این حالت میبایستی چهار چوب از لنگه جدا شده با مصالح بنایی مانند دوغاب سیمان به دیوار اطراف متصل گردد.
  2.  باید دقت نمود هنگام نصب چهار چوب و دوغاب ریزی با نصب تیرک های چوبی از جمع شدن چهار چوب جلوگیری گردد. در این روش در حین عملیات یک فریم انتظار نصب می گردد. نصب درب ضد سرقت پس از نازک کاری وقبل از لایه رنگ آخر ساختمان انجام میگیرد وطبیعتا چون درب ضد سرقت در پایان کار نصب می شود حفاظت از درب بسیار آسانتر و احتمال آسیب دیدگی آن بسیار کمتر است.

همچنین بدلیل اینکه در این روش درب و چهار چوب درب ضد سرقت بصورت همزمان نصب میگردد رگلاژدرب ضد سرقت بسیار ساده تر است.

هزینه نصب درب ضد سرقت چقدر است؟

عموما نصب درب ضد سرقت آسان است اما ممکن است در هنگام نصب مشکلاتی ایجاد شود. بنابراین هزینه نصب بسته به سختی کار و زمانی که صرف می شود متفاوت است.

جهت اطلاع از هزینه نصب درب های ضد سرقت با شرکت دربیران در ارتباط باشید.

طریقه نصب درب ضد سرقت 

طریقه نصب درب های ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی 

  • قبل از نصب چهارچوب درب ضد سرقت، ابعاد با دقت اندازه‌گیری شود و چهارچوب انتظار با ضد زنگ عایق کنید تا مانع پوسیدگی و دوام بیشتر درب شوید.

  • پس از اطمینان از صحت اندازه‌های چهارچوب انتظار، توصیه می‌شود تا اندازه قطر فریم کنترل كنيد تا موجب دویدگی و پیچیدگی چارچوب نشود.

  • چهارچوب انتظار به صورت کامل، شاقول و تراز در محل نصب شود.

  • در مرحله نصب چهارچوب انتظار دقت شود، تا در ادامه مراحل بنایی از حرکت احتمالی آن جلوگیری به عمل آید.

  • چهارچوب انتظار به گونه‌ای نصب شود تا سطح بالایی پاخور فریم با سطح کف نهایی دستگاه پله مماس بوده و پایین تر و یا بالاتر از آن نباشد.

  • پس از اتمام بتن ریزی، گچ کاری و پایان رنگ کاری می توان اقدام به نصب ضد سرقت کرد.

ویژگی های نصاب درب ضد سرقت 

در مجموعه دربیران از نصابان حرفه ای و مجرب با ویژگی های زیر بهره گرفته می شود تا مشتریان از این مجموعه رضایت کامل داشته باشند:

  • نصابان متعهد

  • نصابان با تجربه بالا

  • نصابان سریع و منظم

  • نصابان مجرب

  • نصابان تمیز و مرتب

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن

  • پس از خارج کردن درب از بسته بندی، بهتر است که درب را  قبل از نصب باز کرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته تا از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل کنید.

  • درب را از قسمت پشت درب (قسمتي که باله ندارد) وارد چهارچوب انتظار نموده و آن را کاملا تراز و شاقول كرده و درب را چند مرتبه باز و بسته كنيد تا از عملکرد مناسب درب اطمینان حاصل نماییم. سپس درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چارچوب با چند خال جوش به صورت موقت و بعد از اطمینان مجدد از تراز و شاقول بودن، موقتا نصب کنید. پس از نصب موقت در صورت درست کار کردن عملیات جوش کامل انجام شود.

  • پس از نصب موقت، اقدام به کنترل صحت عملکرد درب نموده و بعد از اطمینان از عملکرد آن اقدام به جوش دادن کامل اتصال در نظر گرفته شده در چهارچوب درب به چهارچوب انتظار ‌نمایید.

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت

  • می توان از رول بولت و بدون نیاز به جوش و چهارچوب انتظار برای نصب دیوارهای بسیار محکم كه از مقاومت کافی و مناسب برای نصب توسط رول بولت را داشته باشد از قبیل دیوارهای بتنی، ۳۵ سانتی متری آجری و یا در صورت استفاده از سفال تیغه ای می ‌بایست حداقل ۱۵ سانتی متر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه سیمان آسترسازی و مقاومت سازی نمایید.

  • برای نصب ابتدا می‌بایست از تراز و شاغول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح اطمینان حاصل نمود، سپس درب را پس از خروج از بسته بندی در محل مورد نظر قرار داده و آن‌ را چند مرتبه باز و بسته نموده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل شود، آنگاه توسط دریل از درستی محل سوراخ های چهارچوب مطمئن شد و سپس سوراخ کردن دیوار انجام گیرد.

  • پس از تراز کردن ضلع های مختلف چارچوب آن را در محل خود تا انتهای عملیات نصب ثابت نموده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب مطمئن شوید و سپس اقدام به سوراخ کردن دیوار ‌نمایید.

  • پس از تکمیل سوراخ‌ها مجددا از تراز بودن چهارچوب اطمینان حاصل نموده و اقدام به وارد کردن رول بولت به حفره‌های ایجاد شده ‌نمایيد و پيش از ورود رول بولت‌ها توسط یک پیچ گوشتی یا یک میله و چکش رول بولت‌ها را بايد تا انتها وارد سوراخ‌ها نموده و سپس توسط آچارهای مخصوص اقدام به مستحکم نمودن پیچ‌های رول بولت‌ها می‌نماییم. توجه داشته باشید که پیچ‌ها بايد به صورت تدریجی با یکدیگر محکم شود تا تراز درب به هم نریزد.

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش پیچ سرمته ای 

  • پس از خارج کردن درب از بسته بندی و قبل از اقدام برای نصب، بهتر است که درب را باز نموده و چند مرتبه اقدام به باز و بسته نمودن قفل و شب بند نموده تا از عملکرد صحیح سیستم قفل، اطمینان حاصل نمایید.

  • درب را از قسمت پشت درب ( قسمت پشت در پشت که باله ندارد ) وارد چهارچوب انتظار نموده و آن را کاملا تراز و شاقول قرار داده و درب را چند مرتبه باز و بسته ‌نمایید تا از عملکرد مناسب درب اطمینان حاصل شود، سپس از تراز نمودن اضلاع مختلف فریم آن را در محل خود تا انتهای عملیات نصب ثابت نگه دارید.

  • پس از آن  اقدام به کنترل صحت عملکرد درب نموده و بعد از اطمینان از عملکرد آن اقدام به پیچ کردن اتصال در نظر گرفته شده در چهارچوب درب به چهارچوب انتظار ‌نمایید و توجه داشته باشید که پیچ ها به صورت تدریجی با یکدیگر و مرحله به مرحله محکم شود تا از تداخل بین تعادل و تراز درب جلوگیری شود.

بهترین نصاب درب ضد سرقت :

برای نصب درب ضد سرقت به افراد متخصص و ماهر نیازمند است. اگر نیاز به خرید درب ضد سرقت ونصب به آن را دارید باید این کار را به افراد ماهر و توانمند بسپارید تا درب ضد سرقت بهترین کارایی خود را داشته باشد.
برای نصب درب ضد سرقت باید از یک نصاب ماهر کمک بگیرید. 
به این منظور میتوانید با کارشناسان دربیران تماس گرفته و از راهنمایی ها و خدمات ما بهره مند شوید.

شرکت درب ایران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.